Udana współpraca z biurem rachunkowym

Zdrowo działająca współpraca z biurem rachunkowym to fundament do rozwoju każdej firmy czy poczucia bezpieczeństwa i zaufania każdego klienta indywidualnego. Dzięki temu unikamy wszelkich niedomówień i problemów z tego wynikających. Warto więc umacniać tak wyjątkowo ważne kwestie jak komunikacja i kooperacja w relacji klient/firma-biuro rachunkowe. Istnieją pewne złote zasady odnoszące się do współpracy z biurem księgowym, które sprawiają, że jest ona zdecydowanie owocna i sprawna.
 

Parę istotnych zasad we współpracy z biurem rachunkowym

1. Niezwłoczny kontakt- w sytuacji, gdy jesteśmy niepewni jakiejkolwiek kwestii natury podatkowo-prawnej należy natychmiast poinformować o tym biuro rachunkowe, które dzięki wczesnej interwencji jest w stanie zdziałać dużo więcej niż gdyby stałoby się to dużo później, a w rezultacie nawet uniknąć nieprzyjemnych dla klienta konsekwencji.

2. Zaczerpnięcie opinii przed podjęciem decyzji- zanim zdecydujemy się podpisać umowę, warto skonsultować to z kompetentną w tej dziedzinie osobą, czyli doradcą podatkowym, który dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu znacznie lepiej oceni korzyści danej umowy i podpowie czy rzeczywiście jest ona warta podpisania.

3. Spotkanie z wcześniejszym przygotowaniem się- w przypadku, gdy mamy nurtujące nas sprawy, które potrzebujemy skonsultować z doradcą, idąc na spotkanie z nim warto wyposażyć się w uprzednio przygotowaną listę pytań, która pomoże w precyzyjnym rozwiązaniu problemów lub ustaleniu planów, dzięki niej żadne pytanie nie umknie uwadze, a wszystkie kwestie zostaną przedyskutowane na miejscu.

 
Stosowanie się do powyższych wskazań znacznie usprawnia naszą współpracę z klientem. Jesteśmy przekonani, że każda firma bądź osoba indywidualna zgłaszająca się do naszego biura rachunkowego Status w Warszawie będzie zadowolona z oferowanych przez nas usług. Nie wierzysz? Sprawdź nas!
Serdecznie zapraszamy do kontaktu oraz produktywnej współpracy!